Radiestezie - Surse de semnal teluric
Ştim că orice discontinuitate sau zona supusa la tensiuni interne mari în materie (material) reprezintă un SST. Sursele de semnal teluric sunt, în principal, de 2 feluri: - surse de semnal naturale. - surse de semnal artificiale. (confecţionate de intervenţia conştientă a omului). Aici intră orice fel de obiect fabricat, modificări de relief produse prin procese tehnologice etc. Sursele de semnal naturale cele mai frecvente sunt fie compuşii chimici din natură (apă, minereuri etc.), fie modificări ale scoarţei terestre apărute în urma mişcărilor seismice foarte puternice, a unor fenomene tectonice de mare anvergură sau fenomene fizico-chimice cu caracter coroziv (peşteri, cursuri de apă subterane, grote, avene, ruperi de falie etc.) O importanta sursa de SST malefice este constituita din faliile solului si subsolului. Faliile solului se produc in cazul unor alunecari de teren si continua sa emita sst pana la reomogenizarea solului in zona respectiva, adica o perioada lunga de timp dupa ce alunecarea de teren se opreste si solul se stabilizeaza. Acestr tip de emisie se intalneste si la taluzurile, nivelarile, digurile etc. artificiale. Faliile din subsol au ca origine alunecari vechi si masive de teren sau rupturi ale straturilor subsolului produse de cutremurele mari sau alte fenomene geologice. In general acestea continua sa emita radiatii telurice malefice. Discontinuitatea formata in subsol nu se poate „vindeca”. In Feng-shui acestea sunt denumite linii Negre. Dintre SST naturale, un mare grad de periculozitate il au pereţii abrupţi ai versanţilor muntoşi, care generează "efectul de faleză". Acest efect apare şi pe terasa unui bloc înalt, de la 1-2 m de margine devenind tot mai puternic si mai inalt spre margine. Acest camp malefic este cel care produce predispune persoanele sensibile sa-si piarda echilibrul si sa cada in gol, cu toate ca nu aveau nici un motiv logic sa cada. Din cauza ca pe masura ce ne apropiem de marginea terasei acest camp creste in inaltime, ne vine intai rau la stomac si abia cand ajungem spre margine si campul malefic ajunge in zona capului ametim. Cu cât conturul unui SST are mai multe muchii, cu atât semnalul acestuia va fi mai nociv (clădirea rotundă e mai puţin nocivă decât cea cu colţuri). Cladirile si mobilele genereaza si „efect de colt” pe directia bisectoarei exterioare a colturilor verticale. Acest camp are forma unei lame indreptate spre exteriorul unghiului, incepe la cativa mm de colt (mai departe daca coltul are o mica raza ), are grosimea proportionala cu rugozitatea medie a peretilor respectivi (la un perete natural de munte, campul este exagerat de lat si se dilueaza corespunzator) si latime proportionale cu dimensiunea peretelui mai mic (cam 15 % din aceasta). Maleficitatea este proportionala cu densitatea materialului peretilor (deci un colt de dulap din lemn emite o lama de colt mai slaba decat un colt de la un stalp al cladirii). Este o energie de forma, grosimea peretelui nu este importanta. Emisiunea malefica are loc si la schimbari de densitate ale unor straturi (de ex.coltul de beton, coltul de la tencuiala stalpului, coltul de la lambriul care imbraca stalpul peste tencuiala au fiecare emisia lui, relativ suprapuse...). Aceste campuri de forma unei lame sunt malefice si se recomanda sa nu lucram si sa nu dormim in raza lor de actiune. Cu cât prelucrarile unui obiect sunt mai numeroase, cu atât semnalul acelui obiect va fi mai încărcat de nocivitate (lingura de lemn e mai puţin nocivă decât cea metalică). Nocivitatea SST-urilor poate fi combătută prin anumite tehnici i.e. şi cel mai eficient prin schimbarea poziţiei patului sau a locului de lucru din preajma sursei nocive. Este foarte util sa masuram si sa determinam campurile energetice malefice din zona unde dormim si ne desfasuram activitatea. Deoarece aceste campuri sunt nocive, nu este bine pentru noi ca radiestezisti sa ne concentram prea mult asupra lor. Deci le masuram o data – de doua ori sa fim siguri de masuratoare- , SI ATAT. Le vom gasi acolo si la anul ... ”Reiki Floarea de Lotus” - IASI - ROMANIA - Maestru Constantin Marin |